Love at first sight.

2013. január 15., kedd

- Közérdekű -

Sziasztok! Elsősorban elnézést kérek, hogy még nem hoztam új részt, de a héten nagyon elfoglalt vagyok, valamint jövőhét se lesz egyszerű, mert angolverseny, angolvizsga is lesz, szóval arra fogok készülni, de majd megpróbálok azért kipréselni új részteket! :) Remélem megértitek. (már ha olvassa egyáltalán valaki)

Valamint szeretném megköszönni Csakegylánynak a támogatását, és tényleg nem kell hálálkodni, mert ő ugyanúgy mellettem van, akármennyire rossz is a blogom. <3
Kaptam tőle egy díjat is, köszönöm szépen! <33333

Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 1 blognak!





1.)
1. Barna hajam van.
2. Van egy macskám.
3. Tumblr-ön elég sokat vagyok fent.
4. Kékeszöld szemem van.
5. Kedvenc márkám az adidas.
6. Táncolok.
7. Imádok új embereket megismerni.
8. Nem adok mások véleményére.
9. Szeretem megtervezni az öltözékeim, imádom a divatot.
10. Szeretek kávézni, Starbucks-ba is gyakran járok.
11. Nem szeretem a havat.

2.)

1. Miért kezdtél el blogot írni? Mert úgy éreztem van egy alap séma a fejemben, és miért ne írjam le?! :)
2. Mikor van a névnapod és a szülinapod? :) Szülinapom november 4-én, névnapom november 10-én.
3. Mi a hobbid? Tánc.
4. Ki a kedvenc hírességed? Kaya Scodelario
5. Mitől félsz a legjobban? A csalódásoktól... meg a pókokat se szeretem túlzottan. :D
6. Ki a példaképed? Nina Dobrev.
7. Melyik a kedvenc ünneped? Karácsony.
8. Van valamilyen kabalád? Nyakláncom.
9. 3 jó és 3 rossz tulajdonságod? Jó: megbízható, közvetlen, és akik megérdemlik, azokkal kedves. Rossz: haragtartó, makacs, és néha rámjön az 5 perc....
10. Hova szeretnél életedben eljutni? Igazából minél több helyre. Utazgatni a világ más-más részein. :)
11. Mi a kedvenc 1D számod? Kiss you! ;)

3.)
1. Mi motivál?
2. Jellemezd magad pár szóban!
3. Kedvenc szín/zene?
4. Ki a példaképed?
5. Voltál már szerelmes?
6. Kit szeretsz a világon a legjobban?
7. Van kedvenc blogod?
8. Laza vagy inkább elegáns?
9. Kedvenc ruhadarabod?
10. Milyen zenei stílusokat szeretsz?
11. Van valamilyen háziállatod.

4.)
Én pedig Cher-nek küldeném, mert imádom a blogját.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése